Педагогикалық технологиялар (Дәріс / Лекция)

Педагогикалық технологиялардың жалпы мәселелері.
Жоспары:
1. Педагогикалық технологиялардың тарихи – теориялық негіздері.
2. Педагогикалық технология пәнінің тірек ұғымдары. «технология», «шеберлік», «техника» т.б.
3. Педагогикалық қызметтің ерекшеліктері.
Дәрістің қысқаша мазмұны: Педагог баламен қарым – қатынас жасау үшін алдымен төмендегі параметрлерді ескеру қажет:
- эмоционалдық психологиялық жағдай дасау;
- жас даму ерекшелігі мен жалпы мәдениеттік деңгейіе ескеру;
- қарым – қатынас мәдениетінің қалыптасуы;

Педагогикалық технологиялардың мазмұны
Жоспары
1.Педагогикалық технологиялардың құрылымдық мазмұны.
2. Педагогикалық ықпал ету принциптері.
3. Педагогикалық ықпал ету қызметі.

Педагогикалық технологиялардың
трек операциялары
Жоспары:
1 Педагогикалық техника
2 Педагогикалық тірек операцияларды тандай білу жолдары.
3 Педагогикалық ықпал ету принциптері.

Педагогикалық технологиялардың негізгі элементтері.
Жоспары
1. Педагогикалық қарым – қатынас және оның қызметі.
а) бірінші қызметі: баланы қарым – қатынаста «ашылуға» үйрету.
ә) екінші қызметі: қарым – қатынаста баланың өзінің «қатысуы».
б) үшініші қызметі: педагогикалық қарым – қатынаста жоғарғы сезімде болуы. (возвышение ребенка).

Педагогикалық технологиялардың қосымша элементтері
Жоспары:

1. Психологиялық жағдай (климат ) жасау .
2. Топтық іс- ірекетті ұйымдастыру технологиясы.
3. Оқушылардың қылықтарына қарай қолданылатын педагогикалық технология.
4. Этикалық қорғану.

Педагогикалық технологиялардың дамуы.
Жоспары
1) Заттық кеңістік орта құру технологиясы.
2) Педагогикалық шығармашылық технологиясы (импровизация).

Дамыта оқыту технологиясы және сын тұрғысынан ойлау технологиясы.
Жоспары
Дамыта оқыту технологиясы (Қазақстандық және Ресейлік тәжірибелерді салыстыра отырып қарастыру)
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы.

Саралап деңгейлеп оқыту технологиясы.
Жоспары
1. Дамыту технологиясы туралы түсінік.
2. Оның стратегиялары, тапсырмалық деңгейдегі.

Тәй- тәй технологиясы.

Жоспар:
1. Тәй-тәй технологиясының теориялық негіздері.
2. Технологиясының Қазақстанда тәжірибеге еңгізу жолдары.
3. Белсенділік орталықтарын құру және сабақты ұйымдастыру әдістері.
4. Ата-аналарды технология тарту тиімділігі.


Ақыл-ой Одиссеясы – технологиясы.

«Ақыл-ой Одиссеясы»  бағдарламасының негізгі мақсаты оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, қалыптан тыс ойлауға үйрету. Көрнекті психолог Л.С.Выготский «шығармашылық» деп жаңалық ашатын әрекетті атаған. Шығармашылық қабілеттер шығармашылық елес, шығармашылық ойлау арқылы қалыптасады. Ал шығармашылық ойлау деп ойдың жылдамдығы, икемділігі, тапқырлығы, дәлдігі алынады.

Оқушылардың оқу-зерттеу іс-әрекетін қалыптастыру.

Зерттеушілер оқытудың дәстүрлі әдіс-тәсілдермен жүріп жатқандығы қазіргі заман талабына сай еместігін және оқушылар оқу үдерісі барысында Интернет желісі және электрондық оқулықтарды пайдалануы олардың өзіндік ақпарат базасын жинақтауға көмектесетінін алға тартады. Бастауыш мектеп оқушыларының  танымдық белсенділіктерінің басқа жастағы оқушылармен салыстырғанда жоғары, әрі олардың не нәрсеге деген қызығушылығын анағұрлым артық екенін айта отырып, бастауыш мектеп оқушылары психологиялық тұрғыдан оқу-зерттеу іс-әрекетіне лайық.

Іздеу