Орта мектепте оқыту үрдісінде ақпараттық технологияларды пайдалану (Дипломдық жұмыс / Дипломная работа)

КІРІСПЕ.............................................................................................3

1. АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДА.................6
1.1 Ақпараттық технология түсінігі..................................................16
1.2 Ақпараттық коммуникациялық технология және білім беру ортасы.................................20
1.3 Ақпараттық технологиялардың пайдалану ерекшеліктері................24

2. ОРТА МЕКТЕПТЕ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ......................................................28
2.1 Информатика пәнін оқытуда жаңа педагогикалық, ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктерін қолдану………………...28
2.2 Информатика сабағындағы жаңа ақпараттық технологиялар құралдарының техникалық базасы.....................................40
2.3 Сабақ барысында мультимедиялық технологияларды қолдану ерекшеліктері...............................43
2.4 Жаңа ақпараттық технологияны қолдана өткізілетін сабақты ұйымдастыру жөніндегі ұсыныстар..................50
2.5 Орта мектептің жоғары сыныптарында информатиканы оқытуды ұйымдастыру жолдары....................67

3 ОРТА МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ ҮРДІСІНДЕ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ ЖОЛДАРЫ.....................83
3.1 Интерактивті тақтаны қолдану мүмкіндіктері......................83
3.1.1 Интерактивті оқытудың негізгі әдістері.................................

3.1.2 Пәнді оқытуда қолданылатын интерактивтi. Технологияның жаңа формалары................................98
3.2 Жалпы білім беретін орта мектептердегі ақпараттық технологияларды кіріктіре отырып оқыту...................110
ҚОРЫТЫНДЫ.................................118

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ........................120


Тақырыптың өзектілігі - Орта мектепте ақпараттық технологиялардың ролі мен болашағын көркемдеп көрсету арқылы оқытудың сапасын арттырып, білімін тереңдете, әрі түсінікті түрде жеткізілуіне, білім беру аумағын жүйелі түрде кеңейтіп отыруға, ХХІ ғасыр талабына сай болуы.

Ғылыми жаңашылдығы - қазіргі қоғамның информатика саласындағы, жалпы білім беру жүйесіндегі ақпараттық коммуникациялық технология саласында компьютерлік білімді көркемдеп оқытуда ақпараттық коммуникациялық технологиялық жұмыстарды ұйымдастыру

Қазіргі ахуалы (жағдайы) – информатика казіргі психологиялық, педагогикалық және әдістемелік әдебиеттер көрсетіп отырғандай, мүделендіру ролінің төмендеуі кез-келген пәнді оқыту нәтижелілігі деңгейін төмендетеді. Осы тұрғыдан алып қарағанда, мүдделенуді қамтамасыз ету блогының қажеттілігі - түсінікті нәрсе. Шындығына келгенде, оқуға оң мүдделілік қалыптастыру — ақпараттық коммуникациялық технологиялық принциптерді іске асыру тәсілдерінің бірі бола отырып, оқу мен тәрбие бірлігін қамтамасыз ететін арнайы мәселе ретінде қарастырылуы тиіс.

Дипломдық жұмыстың мақсаты - Оқуды ұйымдастыруда информатика пәнінен сапалы нәтижеге жетуге, кез келген тақырыпты меңгеруде кездесетін қиыншылықтарды жеңіп, шәкірттер үшін түсінікті әрі көркемделген білімін тереңдету дипломның негізгі қайнар көзі болып табылады. Кез келген оқушының жас ерекшеліктерін ескере отырып және реттеу блоктарының қажеттілігін көре отырып оқушылардың даярлық және нәтижеге сенімділігінің деңгейін одан әрі қарай дамытып, жетілдіре түсу. Сондықтан кез келген пәнді оқуда, мақсатының жүйелі, бір нәтиже шығатындай жоғары деңгейде болуы көзделіп, жүргізілуі тиіс.

Дипломдық жұмыстың міндеті - Оқытуда компьютерлік жұмыстарды көркемділігін арттырады, яғни оқушыларға қиын да күрделі тақырыптарды, нақты түсіне білуіне қол жеткізу;

  • Оқушыларға түсіндірудің тиімділігін жоғарылатады және оқытылып жатқан материялдардың меңгеру мүмкіндігі береді;
  • Кез келген пәннің мұғалімі үшін прогамманы қолдану өте ыңғайлы;
  • Дәріс уақытын ұтымды пайдалануға өте тиімді;
  • Ұстаз бен оқушылардың еңбегін ақпараттық коммуникациялық технологиялық тұрғыда ұйымдастыру;

Зерттеу объектісі - қазіргі таңдағы қолданыста жүрген компьютерлік білімділік сауатылықты ашу

Теориялық және әдістемелік негізі. Дипломдық жоба кіріспеден, үш тараудан, қорытындыдан, әдебиеттер тізімінен және қосымшадан тұрады. "Қорытындыда" дипломдық жоба бойынша тұтастай қорытынды жасалады және зерттеу проблемасының перспективасы анықталады[1,5].

Іздеу