Мектептегі информатика мен ақпараттық процестерді оқыту (Курстық жұмыс / Курсовая работа)

Кіріспе
1.Мектептегі информатика және оның міндеттері
1.1 Ақпаратты және ақпараттық процесті анықтау
1.2 Ақпаратты жіберу
2. Әдістемелік материалды әзірлеу
2. 1 Мектептегі информатиканы оқытудың әдістемесін жетілдірудің негізгі бағыттары
2.2 Оқыту бойынша әдістемелік ұсыныстар
2.3 Оқытудың әдістері және ұйымдастыру түрлері
3. Оқытудың мазмұны
3. 1 Информатика сабақтарын әзірлеу
Қорытынды
Қосымша 1
Қолданылған әдебиеттер тізімі


КІРІСПЕ

"Қазіргі заманғы жалпы білім беру мектептерінің алдында үлкен міндет тұр - жас азаматтарды қазіргі қалың ақпараттық орта ішінде бағдар жасай білулеріне, оны өз игіліктеріне пайдалана білуіне және ақпараттық қоғам жағдайында өздерінің өмірлерінде пайдалана білуіне үйрету болып табылады.  Әр бір оқушының жаңа тапсырмаларды әр келкі игеретіні бұрыннан ақ дәлелденген болатын. Бұрын оқытушыларға әрбір оқушыға жекелей жол табу қиын болатын.  Ендігіде, компьютерлік тораптарды және онлайн құралдарын қолдану арқылы, мектептер жаңа ақпараттарды әрбір оқушының жеке сұранысын қанағаттандыра алатындай жағдайда жеткізе білуге мүмкіндік алды.   

Қазіргі динамикалық түрде өзгеріп отыратын   қоғамдағы тұлғаның  маңызды қасиеттерінің бірі, өзінің қабілеттерін ұдайы арттырып отыру, өздігінше білім  алуға іздену болып табылады.  Басқаша сөзбен айтқанда, адам ақпаратпен кәсіби түрде жұмыс істей біле алу керек, өйткені ақпарат пен білім ажырамас ұғым болып табылады.  Ақпаратпен тиімді жұмысты қамтамасыз етіп отыратын білім мен қабілет жиынтықтары соңғы кездері кәсіби тіл қолданысында «тұлғаның ақпараттық мәдениеті» деген терминмен  жиі аталып жүр.  

Оқып жатқандардың қауымдастықтармен және бір бірімен байланысы үшін қолданылатын технологиялар оқу процесінің қызықты өтуін арттыруға, бүгінгі күннің талабына жауап бере алатын, қажетті ақпаратты, қажетті уақытында алуына мүмкіндік береді.  Бұл процесс көбінде ерте алынған біліммен, алынатын нәтижелермен айқындалады және оқу ортасын қалыптастырады. 

XXI ғасырда жетістікке жету үшін академиялық білімдермен және сыни ойлау қабілеттері жеткіліксіз болады  - бұл қажетті техникалық біліктілікті талап ететін болады.  Сондықтан да көптеген оқушылар ақпараттық технологиялар облысындағы дағдыларды ертерек алуға және мұнымен өзіне жемісті карьера жасап қалуға тырысады. 

Интернетпен тығыз қарым қатынастағы күшті жоғары өнімді бағдарламалық қамтамасыз ету,  оқушылармен бұрын соңды болып көрмеген ақпаратты жасауға және онымен алмасуға мүмкіндік береді.  Оның жобасы құрдастары мен ата аналарының көзіне түседі деген білімнің бір өзі ғана оқушының бойындағы барлық білімі мен мүмкіндіктерін толықтай пайдалануға итермелейді.  Қазіргі заманғы адам қызметінің құрылымындағы ақпараттық мәдениет рөлінің күшейе түсуі келесі факторлармен анықталады:

- ғылыми-техникалық прогресстің шапшаң даму деңгейімен дәйектелетін ақпарат көлемінің жылдам ұлғаюы;

- қазіргі заманғы ғылымның жіктелуімен және интеграциялануынан туындаған  ақпараттың  ыдырауы;

- ғылыми және әлуметтік парадигмдардың алмасуына байланысты білімдердің ескіруі. 

Тұлғаның ақпараттық қалыптасу мәселесінің жаһандық  сипаты оған мемлекеттік сипат беріп, бұл бағыттағы әлеуметтік-мәдени саланың  әр түрлі мекемелер қызметінің интеграциялануын талап етеді.   

Мұнда маңызды рөлге ие болатын информацияны оқыту әдістемесі - бұл менің курстық жұмысымда зерттелетін тақырыптың таңдалып алынуының актуальді екендігімен негізделеді. 

Жұмыстың мақсаты: мектептегі информация мен ақпараттық процестерді оқытудың әдістемесінің ерекшеліктері. 

Тапсырмалар:

  1. Мектеп оқушысының ақпараттық мәдениет түсінігін қарастыру;
  2. Мектептегі информация мен ақпараттық процестерді оқыту әдістемесінің қолданыстағы тәжірибелерін зерделеу;
  3. Мектептегі информацияны оқыту процесі кезінде жинақталған бағдарламамен оқытудың ерекшеліктерін қарастыру.

Іздеу