Мектеп курсының математикасында жай бөлшектерді оқыту (Дипломдық жұмыс / Дипломная работа)

КІРІСПЕ............................................................................................................ 3

ТАРАУ 1. «ЖАЙ БӨЛШЕКТЕР» ТАҚЫРЫБЫН ОҚЫТУДАҒЫ ДӘСТҮРЛІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ........... 5

1.1 Бөлшектердің шығу тарихынан.......................................................5

1.2 Жай бөлшектерге қолданылатын арифметикалық амалдар.........7

1.3 Мектеп математика курсындағы «Жай бөлшектер» тақырыбының мазмұны ................12

ТАРАУ 2. «ЖАЙ БӨЛШЕКТЕР» ТАҚЫРЫБЫН ОҚЫТУДАҒЫ ПРАКТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕМЕ..............28

2.1 Мектеп математика курсында жай бөлшектерді оқытудың әдістемесі...............28

2.2 «Жай бөлшектер» тақырыбының оқушылардың математикалық қабілеттерінің дамуына әсер ету диагностикасы........30

ҚОРЫТЫНДЫ................................................................................................32

ҚОСЫМША....................................................................................................33

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ДЕРЕКТЕР КӨЗІ......................................................67


Оқушының математикаға  ынтасын дамыту мұғалімнің  негізгі мақсаты болып табылады. Оқушының пәнге қызығушылығы – оны табысты да, түбегейлі игерудің негізгі шарты. Пәнге танымдық  қызығушылықықты дамытудың үш шарты бар.

Біріншісі – мазмұнның жаңғыртылуы, бұрын жария етілген фактілерді жаңаша сипаттау, хабарлап отырған материалға тарихи бағдар беру, ілімін практикалық мәнін ашып көрсету және ғылымның соңғы жаңалықтарын, табыстарын жүйелі баяндау;

Екіншісі – өз бетінше жұмыс істеудің әрқилы түрлерін, оқытудың проблемалық тұрғыда қолға алған материалды зерттеу негіздеріне және оқушының шығармашылық, практикалық жұмыстарына бағытталған оқыу тәсілдері;

Үшіншісі – оқуының қабілетін үштау, мүңалімнің оқушыға көмек беруге дайын түруы, олардың мүмкңіндіктеріне қолдау көрсету қабілеті, талап қоюшылдығы мен адалдығы, балаларды көтермелей білу, сондай – ақ оушылардың өзара бәсекелесіне  көмек көрсете білу қасиеті оқушы назарын аударатын ойына түрткі болатын математика туралы қызғылықты материалдар, әртүрлі қызықты тартымды есептер, математикалық софизмдер мен ойындар сабақ үстінде өзінің орнын табу керек. Мұндай есептер оқушыларды  математикаға деген ынта ықыласын арттырып, есептерді өздігінен шешуге итермелейді, логикалық ой өрісін дамытады.

Қызғылықты есептермен математикалық ойындар, әсіресе, бесінші, алтыншы сынып оқушылары үшін пайдалы. Оқушылар бір сарынды есеп шығарудан шаршамас үшін әртүроі математикалық жарыстар, ойындар үйымдастырғаны жөн. Әр мұғалімнің негізгі мақсаты – сабақ сапасын көтеру. Оқушылардың сабаққа деген қзығушылығын арттыру, олардың ізденімін танымын қалыптастыру.

Міне сондықтан математикалық білімдерін бастауыш сыныптан бастап, орта буыннан бастап дұрыс қалыптастыру керек.  Орта буын математикасы бөлшектер түсінгімен басталады. Ал бұл  үғымды дұрыс меңгеру үшін бастауыш сыныптардағы бөлік  үғымы жақсы меңгерілуі керек. Яғни  бастауыш сыныптан келген оқушы  бөлшек тақырыбын өту барысында бөлік ұғымын таныс, онымен жұмыс  істеуді білулері керек. Ал бөлшек ұғымын жақсы меңгерген оқушының математикаға деген  қабілеті артып, қалған тақырыптарды меңгеруге көмек береді.

Дипломдық жұмыстың мақсаты: 

Жай бөлшектер тақырыбын оқушыларға жеткілікті түрде меңгерту, дұрыс қалыптастыру үшін қолданылатын әдіс – тәсілдерді көрсету.

Тақырыптың өзектілігі:

Жай бөлшектер тақырыбын дұрыс меңгеру арқылы математикалық білімді жақсы қалыптастыру.

 

Іздеу