Көрнекілік принципті оқытудың техникалық құралдары арқылы жүзеге асыру (Дипломдық жұмыс / Дипломная работа)

КІРІСПЕ ..............................................3
1. Орта мектепте математика сабағында көрнекілік техникалық құралдардың маңыздылығы..........7
1.1 «Қазақстан-2030» стратегиясын іске асыруда математиканы оқыту мәселелері.........7
1.2 Электрондық оқулықтың маңыздылығы.....................10
1.3 Жаңа ақпараттық технологияларды математика пәнін оқытуда пайдалану.......12
1.3.1 Математика сабағында оқытудың интерактивті әдістерін пайдаланудың тиімділігі.......14
1.3.2 Ақпараттық технолгогиялардың мүмкіндіктерін пайдалану.....................23
1.3.3 Математиканы мектепте ақпараттық әдіспен оқыту..................................28
2. Көрнекілік принципті оқытудың техникалық құралдары арқылы жүзеге асыру..........34
2.1 Модульдік технолгияны оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыта оқыту.........38
2.2 Математика сабағында дарныдылықты дамытуға ақпараттық технологияны пайдалану..........41
2.3 Математиканы оқытуда компьютерді қолдану...............................................45
2.4 Компьютерде математикалық есептерді құру және сабақта кіріктіре оқыту әдістемесі...............49
2.5 Оқыту үрдісінде интерактивті тақтаны қолдану.............................................52
ҚОРЫТЫНДЫ.....................................................................................................65
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР......................................................................68
ҚОСЫМШАЛАР.......................................................................................................69


Тақырыптың  өзектілігі: Математикада көрнекілік принципті оқытудың техникалық құралдарды пайдалану арқылы оқу сапасының артуы мен оқыту аймағының кеңейюіне байланысты қоғамның әлеуметтік талабына сай болуы.

Ғылыми жаңалылығы және практикалық маңыздылығы: Еліміздегі қазіргі кездегі ғылым мен техниканың күрт дамып өрістеуіне, отанымыздағы өзгерістерге, эканомикамыздың тез ілгерілеп өсуіне байланысты ғылымның барлық саласында талантты, жан-жақты, дамыған, зерек, дарынды жастарды тәрбиелеуде ақпататтық техника құралдарын пайдалануда. Техника құралдары уақытты үнемдеуге және оқушының қызығушылығын арттыруға мүмкіндік береді.

Қазіргі уақыттағы ахуалы: Жоғары оқу орындарында және мектептерде «Математика» пәнінде- көрнекілікті құралдар арқылы пайдалануға баса назар аударылуда. Көрнекілікті техника құралдары арқылы падалану орта мектеп бағдарламасында көп көңіл бөлінуде. Мектепте сабақ өту барысында интерактивті тақта, дыбыстық құралдар және компьютерді пайдалану арқылы оқушының зейінін аударуға, тез ойлап, ойын тез жеткізуге және ақпараттық білімін жоғарлатуға болатынын байқауға болады. Әр сабақта көрнекілікті техника арқылы тиімді пайдаланса сабақтың тақырыбы ашылып, оқушыларды сабақты терең меңгеруіне және уақытты тиімді пайдалануына үлкен үлес қосады.   

Дипломдық жұмыстың мақсаты: Еліміздің экономикасы артып, мектептердің техникалық базасы нығайып, арнайы компьютерлік техникалармен, оқытудың техникалық құралдары мен жабдықталып, интернет, электронды оқулық және т.б. кеңінен  қамтамасыз ету.

Қазіргі кезде ғылым мен техниканың күрт дамып өрістеуіне, отанымыздағы өзгерістерге, экономикамыздың тез ілгерілеп өсуіне байланысты ғылымның барлық саласында, әсіресе математика сабақтарында көрнекіліктерді тиімді және құралдар арқылы пайдалану.

Дипломдық жұмыстың міндеттері:

  • Жалпы әлеуметтік пәндік және пән аралық біліктілікті игеруді қалыптасытру, яғни алынған білімді қолдану тәсілдерін меңгеру;
  • Оқытудың көркемділігін арттырады, яғни оқушыларға қиын да күрделі материалдарды көрнекі түрде түсіндіруге қол жеткізу;
  • Оқушылардың тиімділігін жоғарылатады және оқыту материалын түсіндіру мүмкіндігін меңгерту;
  • Мұғалімдердің инновациялық технолгияларды қолдануы;
  • Сабақ уақытын тиімді пайдалану;
  • Мұғалім мен оқушылардың еңбегін ғылыми тұрғыда ұйымдастыру;

Зерттеу объектісі: Көрнекілік принциптерін техника құралдары арқылы пайдалану.

Іздеу