Адамдар арасындағы қатынас және өзара тілдесудің әлеуметтік – психологиялық сипаты (Дипломдық жұмыс / Дипломная работа)

Кіріспе..............................................................................................................3-6
1.Негізгі бөлім.
1.1.Адамдар арасындағы қатынас және өзара тілдесудің әлеуметтік –психологиялық сипаты.................6-9
1.2.Қоғамдық өмір және қарым – қатынас......................................................10
2.Ұстаз бен оқушы арасындағы қарым – қатынас психологиясы және оның тәлім –тәрбиелік маңызы.
2.1.Ұстаз бен шәкірттер арасындағы қатынас..........................................11-15
2.2.Мұғалім мен оқушы арасындағы тартыс.............................................15-18
2.3.Өзара реніштің туындау себептері.......................................................18-19
2.4.Өзара реніштің психологиялық ерекшеліктері....................................19-20
2.5.Жақсы қарым – қатынас сапалы............................................................20-23
3.Қарым – қатынас мәдениетін қалыптастыру әдістері.
3.1.Оқушыларды қарым – қатынас мәдениетіне тәрбиелеу......................23-24
3.2.Оқушы мен мұғалімнің өзара қарым – қатынасын басқару................25-26
3.3.Қарым – қатынас мәдениетін дағдыларын қалыптастырудағы отбасылық рөлі............26-29
4.Мұғалім мен оқушының педагогикалық сұхбатының
психологиясы................................................................................................29-34
Қорытынды бөлім.........................................................................................35-38
Пайдаланған әдебиеттер....................................................................................39
Практикалық бөлім.......................................................................................40-46


1.Тақырыбымыздың актуальдығы қазіргі замандағы мектеп оқушыларын қарым – қатынас мәдениетіне тәрбиелеуден туындайды.

2.Еңбегіміздің зерттеу объектісі мұғалім мен оқушы, кеңінен айтқанда мұғалім мен оқушы арасындағы қарым –қатынас түрлері белгіленеді.

3.Мақсаты:

Адамгершілік қасиеттер негізінде оқушылардың өзін қоршаған адамдармен үйде, мектепте, қоғамдық ортада қарым –қатынас жасауға үйрету.

Тұлғалық бағдар тұрғысынан оқушылардың қарым –қатынас мәдениетін тәрбиелеудің өзектілігін негіздеу.

Оқушылардың қарым –қатынас мәдениетін тәрбиелеу.

Оқушыларға айналасындағы адамдармен ортамен, өзі -өзімен дұрыс қатынас қалыптастыру барысында талдау жасауда сүйенетін психологиялық саласынан мағлұмат беру.

Дау –жанжалдың, кикілжіңнің туындау себептері, мінез –құлық сөйлеу мәдениетінің адам ағзасына әсер етуі.

Ата –аналар мен отбасы деген ұғымның мағынасын ашу. Отбасындағы кикілжіңнің денсаулыққа әсері, кикілжіңдерді шешу әдістері, дұрыс шешім қабылдауға үйрету, кикілжіңнің пайда болу себептерін анықтау.

Оқушы мен мұғалім арасындағы қатынасты анықтау. Оқу пәндерін меңгерту сапасы туралы оқушылардың пікірін анықтау.

Мұғалімнің жеке қасиеттерінің алатын орны.

4.Міндеті.

 - Оқушының  жеке тұлға ретінде жетілу жолында өз мінездерінің күшті де әлсіз жақтарын тануға бағыт беру.

- Шығармашылық қабілетін дамытуға және өзара қарым –қатынастық  пенсыйластық, достықтың, бірліктің жағдайын жасау.

- Кикілжіңге жол бермеу.

5.Негізгі идея. Гипотеза.

6.Жұмысымыздағы қолданылған әдістер: анализ, синтез.

7.Теориялық және практикалық құндылығы сынып жетекшілеріне және әлеуметтік – педагогқа психологқа да қолданбалы материал бола алады.

Іздеу