Білімдегі инновациялық процестер (Дипломдық жұмыс / Дипломная работа)

Кіріспе .............................................................................................................. 3
Негізгі бөлім
1.1. Білімдегі инновациялық процестер........................................................... 5
1.1.1.Білімдегі инновациялық процестің ұғымы мен мәні..................... 5
1.1.2.Инновацияларды классификациялау.............................................. 7
1.1.3.Инновациларды бағалаудың сипаттамасы және
критерийлері................................................................................... 10
1.1.4.Педагогикалық қызметтің инновациялық бағыттылығы....... 17
1.1.5.Мұғалімдердің кәсіби-педагогиккалық мәдениетінің даму
түрлері............................................................................................. 24
1.1.6.Проблемалық семинарлар мен практикумдар............................. 31
1.2. Инновациялық технологиялар және оны меңгеру жолдары................. 35
1.2.1.Бастауыш мектептегі педагогикалық жаңа технология......... 36
1.2.2.Жаңа техналогияны шығармашылық қабілет дамытудағы
рөлі.................................................................................................... 39
1.2.3.Жаңа- тәсілдерді тиімді пайдалану нәтижесінде
оқушылардың ойлау, есте сақтау дағдыларын қалыптастыру
түрлері............................................................................................... 44
1.2.4.Тілдік материадады сатылай комплексті талдай оқыту......... 45
Практикалық бөлім
2.1. Жаңа инновациялық технология тәжірибеде........................................ 48
2.1.1.Жаңа инновациялық технология бағыттар ............................... 48
2.1.2.Инновациялық технолгияны негізіндегі сабақ құрылымы.......... 55
2.1.3.Бастауыш мектепте технологияның жас ерекшелік
кезеңдері............................................................................................ 59
2.1.4.Өз тәжірибемнен... ...................................................................... 60
Қорытынды ................................................................................................... 73
Қолданылғын әдебиеттер.......................................................................... 75


Тақырыптың өзектілігі: Білім берудің қазіргі жаңа құрылымы және оқу әдістемелік мазмұнының өзгеруі мұғалімнің кәсіби шеберлігін жаңартуын, шығармашылық ізденістерін шыңдауын қажет етеді. Сол себепті де білім берудегі инновациялық процесс басты рол атқарады.

Тақырыптың мақсаты: Жаңа инновациялық технологиялардың түрлері мен оны меңгерту жолдарын ашып көрсету. Жаңа тәсілдерді тиімді пайдалану нәтижесінде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, ойлау , есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында бастауыш сынып сабақтарында қолданылатын технологиялардың түрлерін саралау.   

Тақырыптың міндеті: Тақырыпқа байланысты ғылыми деректермен, еліміздің зерттеуші ғалымдарының еңбектерін қамтып,  тәжірибеде жаңа технология элементтерін негізге алып, оқыту әдістерін меңгеру.

Зерттеу объектісі: Білімдегі инновациялық технологиялардың оқу үрдісін тиімді ұйымдастыру негізіндегі тиімділігін,  ерекшелігін,  бағытын анықтау.

Зерттеу пәні: Бастауыш сыныпта оқыту әдістемесі.

Ғылыми болжам: Егер,  жаңа инновациялық технологияның элементтерін  сабақта тиімді пайдаланатын болсақ,  онда оқушылардың білім алуға деген көзқарастарын қарыптастыры артып,  қазіргі заманымызға лайықты жан-жақты біліммен қаруланған, дүние танымы кең,  ой-өрісі жоғары тұлға тәрбиелеуге болады.

Зерттеу әдсі-тәсілдері: Анализ, эксперимент,  сипаттау,  байқау,  трек- схемалар,  баяндау.

Ғылыми теориялық базасы: Бұл жұмыста біз Алма Әбілқасымованың «Қазіргі заманғы сабақ» , С. Көшімбетованың    «Оқытудың тиімділілігі озық технологияларда», М. Ш. Махмутовтың «Мектепте проблемалық оқытуды ұйымдастыру» Б. Мәулетқызының «Саралап деңгейлеп оқыту технологиясы», М. Нүсіпбекованың Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы, Бұзаубақованың «Жаңа техналогияны енгізу» еңбектерін негізге алдық.

Практикалық маңыздылығы: Жаңа өмір талабына сай қолданысқа енген инновациялық  технологияларды меңгертудің   әдіс- тәсілдерін әдістемелік құрал ретінде жоғары оқу орындарындағы студенттер қолдануға,  әдістемелік кеңестерде,  ғылыми конференцияларда пайдалануға болады. 

Тақырыптың жаңашылдығы: Бұл тақырыпқа арналған зерттеуші ғалымдарымыздың мақалалары мен еңбектері жарық көргенімен,  біз өз тәжірибемізде нақты қолданысқа енгізіп, тұжырымдама жасадық.

Іздеу