Жасөспiрiмдердiң тұлға аралық қатынастарына педагогикалық қарым - қатынастың стилiнiң ықпалы (Курстық жұмыс / Курсовая работа)

Кіріспе
1 Тұлға аралық қатынастардың теориялық негiздерi
1.1 Жас өспiрiмдердiң тұлға аралық қатынастарының ерекшелiктерi
1.2 Топтың психологиялық ахуалы
1.3 Жас өспiрiмдердiң тұлға аралық қатынастарына педагогикалық
қарым- қатынастың стильсiнiң ықпалы.
2 Тәжербиелік бөлім
2.1 Ұйым және зерттеу әдiсi. Зерттеулердiң нәтижелерiнiң
интерпретациясы
2. 2 Класс жетекшiсiнiң басқаруын стильнiң анықталуы
2.3 Класстағы психологиялық микроклимат
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттердің тізімі


Зерттеудiң тақырыбының өзектiлiгi.

Дәл қазiрi ендi тұлға аралық қарым-қатынас дәлелдеуге дәл келмейдi, керектi шарт адамының адамдарының мүмкiн емес бағалы құрастыру негiзiнен бiр де бiр психикалық функцияның адам немесе психикалық процесс, психикалық қасиеттердiң бiр де бiр блок деген не болмыстары мүлде.

Егер бiздер оның жұмыс жасауын барлық көп аспект динамикадағы адам-адам жүйе сияқты қаралу мiндеттi оның мәнi аңғарғымыз келсек, мұндай шарт процесспен тұлға аралық қарым-қатынас, сияқты қаралу мiндеттi. Әртүрлi жас шамаларының балаларына қатысты болды бұл толық мәнiнделерге.

Ата-аналар алмастыра алмаған құрдастары бар қарым-қатынастағы қажеттiк, 4-5 жылдарға және жас шамасымен ендi бөпеде пайда болады ұдайы екпiндейдi. 13-14 жылдарға жағдай бойынша өз (ата-аналар, мұғалiмдер және тiптi бас ) ересек құрдастар, аз-кемдерде жас өспiрiм және жас баланың қайта бағдарлауы тең болады. Бұл қайта бағдарлаулар баяу және бiртiндеп немесе секiрiс тәрiздi және жылдам бола алады, бiрақ мұндай қайта бағдарлауда мiндеттi түрде болады.

Жас өспiрiмдердiң тұлға аралық қатынастарының тақырыбын қазақстандық және ресейлiк психологиялық әдебиетте және жас баламен жеткiлiксiз зерттеген, жас шамасының мәлiметiнiң балаларының тұлға аралық арақатынастарының ашық емес ерекшелiгi, негiзiнен зерттелетiн тақырып жүйелi және қысқа айтылған. Жас өспiрiмдердiң тұлға аралық қатынастарының дамытуы тақырып көкейкестi зерттеуге бұл есепке ала болып табылады.

Курстық жұмысты мақсат : топтағы бытыраңқылықтың бiрлiгiнiң дәрежесi өлшесiн, топтың мүшелерiнiң мәртебесi айқындалсын және сайланбалы қызметтi оның сәйкестiгiн бiлдiру; класс жетекшiсi, психологиялық ахуалдың сонымен бiргесiнiң жақтанын оны басқаруды ол жасалған стиль топтағы тұлға аралық қатынастардың деңгейiнiң сәйкестiгi айқындалу.

Зерттеулер объект тұлға аралық қатынастар және қарым-қатынастар болып табылады. 7-шi класс, Астана) қаланың  болып табыл жас өспiрiмдiк жас шамасының балалары ерттеуiнiң заты.

Болжам : Оқушылардың арасындағы тұлға аралық қатынастардың биiк деңгейi ұжымда қолайлы психологиялық ахуалдың жасауын шартта қалыптасады .

Зерттеулер есептермен болып табылады :

  1. психологтердi жұмыстардағы тұлға аралық қатынастардың зерттеулерiнiң мазмұны ашу;
  2. жас өспiрiмдiк жас шамасының балаларының тұлға аралық қатынастарының жаттығу зерттеуiн жарықтандыру;
  3. Жас өспiрiмдiк жас шамасының балаларының нақты тобының мысалындағы балалардың тұлға аралық қатынастарының жаттығу сұрақтарын талдау
    1. Ұжымдағы психологиялық ахуалдан тұлға аралық қатынастардың деңгейiнiң тәуелдiлiгi айқындалу.

Іздеу