Жанға түсетін ауыртпашылықтар (Дипломдық жұмыс / Дипломная работа)

Кіріспе. 1-3

1. Негізгі бөлім.
1.1. Жанға түсетін ауыртпашылықтар 4-6
1.2. Жан шынықтыру тәсілдері 6-8
1.3. Вегетатикалық нерв жүйесінің тіршілігі 8-10

2. Аутогендік жаттығулардың маңызы. 10-14
2.1. Балаларға арналған ритмикалық жаттығулар 14-15
2.2. Балалар үйінде тәрбиеленушілердің психикалық ерекшелігі 16-17
2.3. Депривация механизмі 17-18
2.4. Мінез-құлықтағы ауытқушылықтар 18-20
2.5. Жасөспірім кезеңдегі психологиялық ауытқушылық түрлері 20-22

3. Жеке тұлғаның ауытқушылықтан шығу жолдары 22-23
3.1. Стреске қарсы симптомдар тізбегі 23-24
3.2. Мектепте психобиоэнергетикалық әсер әдісін қолданудың мәні 24-25
3.3. Дене шынықтыру және оның қажеттілігі 25
3.4. Логопедиялық зерттеулер және сараптау 25-26
3.5. Балалардың енжарлық сезімі – қоғамдық құбылыс. 26-27

4. Мінез-құлқында қиындығы бар оқушылардың жеке ерекшеліктері және оларға себепші болатын факторлар 27-28
4.1. «Қиын» оқушы тәрбиесі 28-29
4.2. Ата-аналармен бірлесе жұмыс 30
4.3. Отбасының тәрбиелік мүмкіндігі 30-31
Қорытынды бөлімі 32
Пайдаланған әдебиеттер 33

Практикалық бөлімі 34-40


Тақырыбымыздың актуалдығы қазіргі замандағы жан шынықтыру тәсілдері мен аутогендік жаттығуларды пайдланудан туындайды.

Еңбегіміздің зерттеу обьектісі адам, ал кеңінен алғанда адамдағы мінез-құлықта пайда болған ауытқушылықтардан шығудағы пайдалану әдістері мен жолдарын белгіледі.

 Мақсаты.

Аутогендік жаттығуларды пайдалана отырып жанның мінезін, дағдысын қалыптастыру.

Тренинг арқылы адамды қызықтыра отырып, білімді берік меңгерту, адамның денсаулығын нығайтып, қиыншылыққа қарсы тұра білу дағдыларын дамыта түсу.

Жанды пайдалы еңбекке, мәдениетті сөйлеуге, тапқырлыққа, ептілік пен күштілікке, бірлесіп қызмет атқаруға, төзімділікке тәрбиелей отырып оқыту.

Оқу үрдісінде психологиялық элементтерді пайдалану оқушылардың пән сабақтарына деген қызығушылықтарын арттыру.

Жанды шыдамдылыққа, материалды жағдайдан, қиыншылықтан шығуға, стреске қарсы тұра білуге, ойлауға, зейінділікке тәрбиелеу. Олардың   

рухани  жетілуі мен табиғи өсуін, табиғат құбылысын тануға, өз жан дүниесін түсінуге тесттер мен жаттығулар арқылы бойларына сіңіру.

4 Міндеті.

Кеңес беруде қолданылатын әдістемелік тәсілдерді қолдану пайдалану.

Негізгі әдіс және берілген тапсырманың шартын орындау.

Ойындарды қызығушылықты арттыра отырып орындау.

Жаттығу, тренинг барысында күнделікті символдарды талдау.

1 Психологиялық тренингтерді пайдалану арқылы адамның тәрбие үрдісін әр түрлі әдіс-тәсілдермен түрлендіру, жетілдіру.

2 Аутогендік жаттығулар арқылы қорқыныш пен қиындықтардың қандай түрін болса да жеңіп, өз денесіне адамның өз билік жүргізе алатынын, өмірге деген көзқарасын дамытуды көздейді.

3 Аутогендік жаттығуды меңгерген адам өзін әр түрлі психологиялық стрестердің зиянды әсеріне қарсы тұрудың шығармашылығын жаттығулар арқылы дамыту.

 

 5 Шығу жолдары.

 а) эмоцияны саналы түрде зерттеу және стрестік проблеманы немесе стимулды басқару.

 б) эффективті жеңу басқаруға мүмкін болатын стрессорлардың табиғатына және дәрежесіне байланысты.

 в) диетаны өзгерту.

 г) стрестен шығу үшін тура және жағымды тәсілдерді қолдану.

 6 Негізгі идея: гипотеза. Аутогендік жаттығуларды неғұрлым терең зерттесе, соғұрлым олардың мазмұндық жағы тереңдей түседі.

 7 Жұмысымыздағы қолданылған әдістер: анализ, синтез.

 8 Теориялық және практикалық құндылығы сынып жетекшілеріне, әлеуметтік педагогқа, психологтарға қолданбалы материал бола алады.

Іздеу