Байқоңыр қаласының статусы (Курстық жұмыс / Курсовая работа)

Кіріспе ---------------------------------------------------------------------------2
Бөлім.1. Байқоңыр қаласының статусы---------------------------------------5
1.1.Байқоңыр қаласындағы Ресей Федерациясы мен
Қазақстан Республикасының арасындағы қарым – қатынасы.--------6
1.2. Байқоңыр қаласын тексеру мерзімдері.--------------------------------15
1.3. Қазақстан мен Ресей арасындағы халықаралық келісім--------24
Бөлімi II Қазақстан мен Ресей арасындағы космодромды бірігіп пайдалану туралы келісім.---------------33
2.1.Бұл мәселенің негізгі салалары.-------------------------------------------33
2.2 Ресей Федерациясы салық жүйесінің ерекшеліктері--------------36
2.3 Ресей Федерациясы мен Қазақстан Республикасы
арасындағы космостық кеңістікті игеру шаралары.----------------------41
Қорытынды--------------------------------------------------------------------45
Библиограф-------------------------------------------------------------------48


Өзектілігі: Бұл жұмыста Байқоңыр қаласының халықаралық статусы қарастырылады. Ресей Федерациясы мен Қазақстан Республикасының арасындағы Байқоңыр қаласының статусы туралы келісімді, құрылым тәртібі және оның атқару орындары өкілеттілігінің статусы туралы 1995 жылдың 23 желтоқсанында н.

Берілген Келісім бойынша мына мәселелер қарастырылған:

Байқоңыр қаласындағы заңды және жеке тұлғалардан жиналатын салық, салықтан түскен кіріс және басқа да түсімдер толық түрде қала бюджетіне аударылады.

Жұмыстың мақсаты: Байқоңыр қаласының халықаралық статусын көрсету оның салық төлеу түрі болып табылады. Ресей Федерциясының заңына сәйкес қала әкімшілігі кәсіпорындарға салықтық және басқа да жеңілдіктерді олардың қызметтеріне бере алады.

Сонымен қатар, п 2 ст 19 Ресей Федерациясының 1991 жылғы 27 желтоқсанында №2118 – 1 «Ресей Федерациясы салық жүйесі туралы»заңына сәйкес федералдық салықтар (оның ішінде салық көлемі, салық төлеу объектілері, салық төлеушілері) және бюджетке аударылу тәртібі Ресей Федерациясы құқықтық актілерімен белгіленеді. Сонымен бірге, аса қажет жағдайларда Салық және жиындар туралы құқықтық актіде белгіленген бойынша салықтық жеңілдіктер де қарастырылуы мүмкін.( п. 2 ст 17 Ресей Федерациясы Салық Кодексінің 1 бөлімі)

Сонымен қатар бұл жұмыста газет және журнал беттерінен мақалалар келтірілген. Сонымен қатар Қазақстан Республикасы мен Ресей Федерациясы арасында осы екі мемлекет арасындағы келісім туралы  анализ жүргізілді Федералдық заң қосымша құн салығы және акциздар бойынша қосымша жеңілдіктерді қарастырмаған.

Одан басқа, п.1 ст56 Ресей Федерациясы салық кодексі бойынша жеке салық жеңілдіктерін беруге тиым салынған.

 2001 жылы Байқоңыр қаласының әкімшілігі салықтан босату және инвестициялар туралы қалада тіркелген біраз кәсіпорындармен жасалған келісім бойынша жеңілдіктер қарастырылды. Осы келісімге сәйкес кәсіпорындар Байқоңыр қаласының қала қорына салық жеңілдігінен түскен 3 пайыз көлмеіндегі қаржыны аудару керек, бірақ ол 10 млн. рубльден кем түспеу керек.

 Қала бюджеті кірісіне 2001 жылы мақсатты қала қорына Байқоңыр қаласы әкімшілімен шартқа отырған кәсіпорындардан 3443,5 млн.рубль, немесе 92,2 пайыз көрсетілген мерзімдегі кіріс көлемі бойынша, олардың ішінде федералдық салықтар және жиында 19403,1млн рубль (99.9%) құраcа, берілген салық жеңілдігі Байқоңыр қаласының кіріс бөлімінің 4,7 есесі көбейтті қорытындысында федералды бюджетке 2001 жылы 19,4рубль түспеген. Ол қаржы кәсіпорындар мен салық төлеушілерден заңсыз қалып қойған.

 Ресейдің МНС инспекциясы қала бойынша және «Байқоңыр» ғарыш аймағында жоғарыда аталған салық жеңілдіктерін мойындалған себебі салық мекемесінің пікірі бойынша салық құқына сай келмейді. Салық төлетүлерге ешқандай жеңілдіксіз толық түрде салық төлеуді талап етіп отыр. Бұл салық мекемесінің талабы Мәскеу қаласы бойынша және Мәскеу облысының сот орындарында салық төлеушілерімен дау – дамай туындаған сот шешімдері бойынша салық төлеушілердің талап–тілектері бойынша салық қанағаттандырылып, бұл салық мекемесінің табы заңсыз деп табылған. Қала әкімшілігі Ресей заңдарына қарама – қайшы келмейтін салық жеңілдіктерін беруге құқы бар, бірақ оны ешкімге де таңдап беруге құқы жоқ.

Бұл Байқоңыр қаласы бойынша салықтық жеңілдіктерді қарастыру туралы сұрақтың шешімі жөнінде сот органдары Ресей Федерациясы және Қазақстан Республикасы арасында Федералдық ғарыш орталығы оперативті кезекшілердің көмекшілердің өзі де атын атауымен бас тартты. Қалада «Росавиакосмос» Хруничев атындағы орталық «Энергия» және Прогресс зауыты сияқты біріккен. Егер «Мир» станцияларының жасанды жлмен ұшуы ары қарай жалғастыратын болса, ешқандай да кепілдік жоқ. «Мир» станциясының төтенше құлауының ондаған модельдері бар. Біз Салют 6, Салют 7станцияларының құлауының күәсі болғанбыз. Сол уақытта біз ол стнцияларының өмірін бірнеше айға созамыз деп, біреуін басқара алмай қалдық екіншісіндегі жанар – жағар майды толық құртқан болыппыз. Салық және оны жинау министрлігі (МНС) Байқоңыр қаласында тіркелген 10 млрд. рубль акциздерін төлемеген 2 фирма аралығы ұзаққа созылған дауды қарады. Ол фирмалардың іздері әлдеқашан суыған бірақ салық органдары Байқоңыр компаниялары қуатты жалға алған мұнай өңдеу зауытының соңына түседі. Одақ тарағаннан кейін-ақ біздің ғарыш айлағымыз құрдымға кете жаздады. Жоғарғы әкімшілік органдары қаржы тапшылығына шағынуды әдетке айналдырды. Нарықтық қатынастар дамуы арқылы жағдай оңға айнала бастады. Ғарыштық ұшуға қатысты 17 Халықаралық конгресте көп мәселелер қарастырылды. Бұл конгресс Алматыда және Байқоңырда болып өтті.

Іздеу